Thursday, April 16, 2009

pengenalan dari gue,,

hye semua,,firstly aku nk ucap terima kasih bebanyak pada sesapa yang telah bukak bl0g aku yg langsung tak seberapa nie,,blog ni aku create dengan tanpa tujuan pun sebenarnyer,,hehe,.semua nie atas dasar ingin mencuba dan diatas galakan seorang kawan aku yang banyak memberi inspirasi ntuk aku wat blog aku sendiri,,thanx to dzakwan.dzakwan nie off course la ader dye punyer blog sendiri kan,,dlu dan sekarang aku still lagi pembaca setia blog dye,,dat was da best blog i ever read,,so sesapa yg da tersinggah kat blog aku nie samada secara sengaja atau tidak sengaja ataupun secara kebetulan ke,,jemput la ke blog dye,,-at the end of the day- kalau korang seorang manusia biase yang punya hati dan perasaan mesti korang akan enj0y bace blog si dzakwan nie,,dan kalau sebaliknyer tue maafkan je la aku niey kerana dah rekemen kan kat korang sesuatu yang korang x minat dan telah membuang 'emas' korang,,sory bebanyak dlu yer,,dah st0p pasal dzakwan tue,,xkan kat blog aku nk cakap pasal dye s0kmo,,tak gne ah aku wat blog nie,,baek name blog aku nie tukar letak name dye,,kan..kan..kan???hehe,,sory erk sahabatku,,bkn xb0h ckp psl mg cme u knowla kan,,i bz la lately(xtaw bende..haha)

ok,,seperti yg tertera diatas tue,,dis blog came wif da title 'never for this site',,tajuk yang agak xtaw bende tapi tue la yang telah menjadi pilihan aku,,aku konfem la korang seme mesti pernah dengar ayat nie kan,,yang selalu muncul bile korang login then kat atas skrin korang tue akan ader soalan yang berbunyi 'Do you want Firefox to remember this password?',,pastu ader 3 pilihan jawapan yang bernas ntuk korang pilih iaitu remember,NEVER FOR THIS SITE, n not now,,so, dari situ la aku mendapat name blog aku nie,,duk aku termenung memikirkan name ape yang sesuai ntuk blog aku nie,,aku ternampak la bende tue dan aku terus ambek tue ntuk dijadikan name ntuk blog aku,,xkesah la ape korang nak kate pon pasal name tue,,yg penting aku gumbira dan aku x menyusahkan korang,,hehe..harap2 name yang aku pilih nie tak timbul isu pelik2 yang akan membusukkan name blog aku yang baru nak mewangi nie..,

sesapa yang dah singgah kat blog nie,,anda digalakkan la ntuk memberi sebarang komen kepada aku yang baru nak berjinak-jinak dalam dunia penulisan blog nie,,hehe,,komen anda amat dihargai..diharapkan komen anda dapat memantapkan blog aku yang sememangnyer tak mantap langsung sekarang nie,,korang bantula aku ntuk menghasilkan blog yang menarik dan enjoy ntuk dibaca..bukan aku je yang untung..korang2 pon boleyla menambahkan lagi bahan bacaan korang dan dapat la mengisi masa yang terluang dengan sesuatu yang berfaedah..kan membaca tue amalan mulia..so, nie je la yang aku mampu tulis buat masa ni..harap korang enjoy dan merasa terpanggil ntuk visit blog aku ntuk ke sekian kalinyer,,dan aku harap dengan sokongan yang diberikan, blog aku ini akan terus segar dan mewangi,,k la, tata

8 comments: