Friday, May 1, 2009

KMPk will be mine,.

erm,,ntah la aper yg aku nk tulis nie satu berita gembira ataupun sedey, aku just nk bgtaw kat korang(yg blum tau laa) yg aku dpt twran matrikulasi kat gopeng,perak.,dalam post aku yg terdahulu(ceritaHILMI) aku ader bgtaw kat korang yg aku xkonfem nk pegi ke x matriks coz nk tggu upu,,dan skrg nie upu da kuar dan aku dpt kos yg aku dgr org ckp ssh dan peluang keje pon x bnyak,,kos diploma sains komputer kat uitm,,

jadi kesimpulan dari petikan di atas ialah aku akan ke kolej matrikulasi perak(KMPk),, rmai da org bgtaw aku yg matriks nie sukar dan stail pembelajaran dye agak sme cam skolh,,arrgghhh!!!,,aku xnk kembali camtu lg la,.xkn la nnt smbhyg subuh pon nk kne berambat di warden, smbhyg kat bilik kne rotan, lewat klas naek nme kat pengetua(kat mtriks ader pgetua gak ker,,hehe),,korunk rse aper yg aku pkir skrg nie melebih x??adakah matriks sme cam yg aku pkir nie??erm,,semuanyer akan terjawab pd
11.05.2009(hri aku daftar mtriks)

lagi satu yg aku frust menonggeng nie dalam keluarga aku xde sorang p0n yg sambung belajar kat belah2 utara,,akula org pertama,.lepas nie jd org perak la aku,,hehe. aku harap aku still bley concentrate belajar laa dlm satu environment yg 100% baru bg aku tue. tapi dungun kesayangan aku nie xkan pernah kulupakan,,aku berjanji padamu dungunku,. sayangi dungun..,hehe(i'm sory,,when it comes to dungun i always be like this,,superb excited.haha)

yg paling penting skrg aku nk mntk tlg korunk sket,,tolong doa ntuk aku bley kn??aku akan berusaha sggh2 insyaALLAH ntuk dpt pointer terbaik mse kat matriks nnt,,dan dgn doa korunk2 seme nie aku hrp segala usaha aku diberkati dan dibalasi dgn pointer 4.0 idamanku dan semua,,hehe. dan pd sesapa yg sudi berdoa ntuk aku jgn bimbang kerana tiada satu p0n perbuatan kte di dunia nie yg x dihitung oleh ALLAH s.w.t. segala apa yg kte lakukan akan dihisab di akhirat kelak,,mntaw doa tuan2 dan puan2 ntuk sy tue dpt membawa tuan2 dan puan2 ke syurga firdaus,,insyaALLAH

9 comments:

  1. ske eh mu tulis blog skrg?? hek3..jgn bimbang adi..aku sbg kwn sntiasa doa mu cemerlang dlm hidup n dpt ape2 yg mu hajati..jgn lupa misi dan visi kita ttg dgun keyh? haha..bln 5 ni mu g? huhu..sdeyh aku..syg mu tobat rr..

    ReplyDelete
  2. ak doakan sume kwn2 ak...org perak eh...
    k,,bljr btul2

    ReplyDelete
  3. hahahahha telebih sdah...... adi ak syg mu

    ReplyDelete
  4. kalu gbom terlebih sudah, aku plak 'prapppp'...[kefli af3]... aku akn sntiasa doakan rkn2 ku... semoga kita brjaya sentiasa...

    ReplyDelete
  5. tq too all,,
    sorey erk lame da x on9
    aku syg seme yg syg aku,,

    ReplyDelete
  6. matrik perak best!!
    sy study sane bg sesi 2008/2009

    ReplyDelete
  7. matrik tu bkn spt anda bayangkan..

    ReplyDelete