Thursday, September 10, 2009

1..2..3..aku nak update,

.salam.
xtaw p0n snanyer nk 2lis ape.just feel like 2.kli ney p0st yg aku 2lis sp0ntan ney aku 2lis kat makmal k0mputer kat kmpk tmpt aku blaja skrg.,hri ney 1st tyme la aku rse cam hepi sket leyh on9 kat cni c0s pc&intrnet yg aku gne skrg ney bleyh thn la lju.ntah la tp kli ney aku rse cam aku 0n9 kat umh je tp ofc0s la xleyh ah lme2 cam kat umh.,hehe.

dan lagi, nnt 18.09.2009 aku akn plg ke kg halaman aku kat dg0n sempena rye aidilfitri.aku akn b'cti slama 1mggu dan plg lg ke cni.dan b'sedia ntuk final aku(PSPM).,h0pe can achieved a gud rsult.psl rye 2 aku hrp rye ta0n ney akan jd salah satu rye yg b'mkna dlm id0p aku.amin.,tp xtaw ah cne.bju melayu p0n xcri g ney.adushh,.da la aku trkh aku cti tue hri 2nd last p0se.tp naek bas dri cni mlm.smpi pg.,pas2 plak tket aku ntuk plg nnt bas ipoh-klntan-k.trg.,bas aku kmgknn xsmpi p0n kat dg0n.hish,.cne ney??mmg la da smpi trg 2bleyh la aku smpi umh aku tp lmbt la weyh.tk0wt2 nnt td0 basten aku.xp0n klu nsib malang aq rye kat basten k.trg ta0n ney.,hahaha.bnde yg agak musthil tp stil xmusthil.(n_n)

lg1 aku nk amek ksempatn kat cni ntuk wish kat seme spm'09 candidates, G.U.D.L.U.C.K 2all 0f u.espcly kat spupu aku eham.,spupu aku plg rpt ngn aku dan bk0ngsi kriteria&cri2 agak same ngn aku.,haha.ntah pape.tp e, aku hrp mg bleyh jwb exam m0lek dan sem0ga ALLAH buke jln ntuk sc0re dlm spm mg.insyaALLAH.,

.dat's all.
.salam.

No comments:

Post a Comment